alternate text

Orkestracija hibridnih metoda umjetne inteligencije za računalne igre

Izv. prof. dr. sc. Markus Schatten

Uvod

Kratka povijest

Realistična pucnjava, personalizirana adaptacija, afektivna reprezentacija kamera, neuro-evolutivno učenje, AI prijatelji (engl. AIBuddy), interaktivne priče, adaptivno ponašanje obzirom na igrača, generirani svijetovi ...

O_HAI ➃ Games

(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻

CSF project number:
IP-2019-04-5824

Hibridna UI?

Simbolički pristupi

Statistički pristupi

(ಠ_ಠ)

Orkestracija?

Infrastruktura računalnog oblaka

Mikroservisi

¯\_(ツ)_/¯

Računalne igre?

Strujanje igara

Ozbiljne igre i igrifikacija

(●°u°●)​ 」

Glavni problem

Većina pristupa HUI su ad-hoc: potrebna nam je kvalitetna metodologija i tehnička osnova!

Glavni cilj

Razviti distribuiranu platformu za orkestraciju HUI za različite vrste igara (uključujući ozbiljne igre i igrifikaciju)

Side-quest

Razviti cool hologramsku konzolu!

Use-case 1

MMORPG

(temeljem prethodnog projekta HRZZ - ModelMMORPG)

Use-case 2

Igrifikacija i kognitivni agenti

(temeljeni na B.A.R.I.C.A. & IMapBook)

Use-case 3

Autonomna vozila

(ozbiljna igra)

Use-case 4

HoloGame

(na hologramskoj konzoli)

Radni plan

Tim

Player 1

Player 2

Player 3

Player 4

Player 5

Player 6

Player 7

Player 8

Player 9

Player 10



Dosadašnji rezultati

Publikacije

OpenSource projekti

Hvala na pozornosti!

Izvori #1

Izvori #2

Izvori #3